Datum objave: 29. listopada 2024.

TCA konferencija u Portorožu

Učitelj Bruno Sekereš prisustvovao je seminaru pod nazivom Inclusion in Education: Development of Erasmus+ Projects Led by Inclusive Values, koji se održao u Portorožu od 23. do 25. listopada 2024. Seminar je organizirala Slovenska agencija za mobilnost i programe EU (CMEPIUS), a okupio je učitelje, ravnatelje i predstavnike agencija iz Njemačke, Islanda, Španjolske, Latvije, Slovenije, Finske, Švedske, Poljske i Estonije.

Prvi dan seminara započeo je predavanjima i radionicama s naglaskom na teme inkluzije kroz Erasmus+ projekte. Program je otvorio panel Pathway to Inclusive European Schools through Erasmus+, a zatim je uslijedilo predavanje Learning from International Experience: Inclusion Iceland, koje su održali Ivana Majcen iz CMEPIUS-a i Elías Gunnar Þorbjörnsson, ravnatelj Giljaskóli škole. Sudionici su također sudjelovali u radionici The Art of Teaching organiziranoj od strane udruge Taka Tuka, a Veronika Gaber Korbar moderirala je panel diskusiju i prezentacije Erasmus+ projekata. U panelu su predstavljene tri škole s različitim pristupima inkluziji: OŠ Grm (akreditirana mainstream škola), Center Janeza Levca Ljubljana (neakreditirana specijalna škola) i OŠ Tončke Čeč Trbovlje (neakreditirana specijalna i mainstream škola).

Drugi dan seminara bio je posvećen pronalaženju mogućnosti u okviru ključnih aktivnosti Erasmus+ programa s temom Find Your Opportunities!. U okviru ovog dana, Mateja Žagar Pečjak iz CMEPIUS-a održala je prezentaciju o KA1 mogućnostima u Sobi 1, dok je Lea Vrečko iz CMEPIUS-a predstavila KA2 mogućnosti u Sobi 2. Sudionici su imali priliku sudjelovati u studijskim posjetima trima osnovnim školama u Piranu, koje su se istaknule svojim različitim pristupima inkluziji i međunarodnoj suradnji: Osnovna škola Cirila Kosmača Piran, Osnovna škola Antonia Sema Piran i Osnovna škola ‘Vincenzo e Diego de Castro’.

Treći dan bio je posvećen temi “Inclusion Through Relationship and (Self)Awareness.” Manja Golobič, pedagog i školski savjetnik iz OŠ Tončke Čeč, naglasila je važnost odnosa i samopouzdanja u inkluzivnom obrazovanju. Nakon njenog predavanja, održana je kolaborativna radna sesija u kojoj su sudionici razmjenjivali ideje za projekte i diskutirali o strategijama za prevladavanje izazova u inkluzivnom obrazovanju. Identificirani su ključni izazovi, uključujući nedostatak resursa i podrške za učenike s posebnim potrebama, različite razine svjesnosti i osposobljenosti učitelja u području inkluzije, te potrebu za jačim suradničkim mrežama među školama i institucijama.

Seminar je završio evaluacijom i zatvaranjem, tijekom kojeg su sudionici imali priliku reflektirati o stečenim znanjima i planirati daljnje korake za implementaciju naučenog u vlastitim školama. Ovaj seminar pružio je vrijedne uvide i resurse za učitelje i ravnatelje, potičući ih na suradnju i inovacije u pristupu inkluzivnom obrazovanju. Učitelj Bruno Sekereš je iskoristio ovaj seminar i za nalaženje novih potencijalnih partnerskih škola s kojima ćemo nadam se surađivati u okviru Erasmus akreditacije.

Pročitajte još

U gostima kod vuka i Crvenkapice u Osijeku

U gostima kod vuka i Crvenkapice u Osijeku

U četvrtak, 13. veljače 2025., bili smo gosti Dječjeg kazališta Branka Mihaljevića u Osijeku. Učenici razredne nastave OŠ Tordinci i PŠ Antin uživali su u zabavnim dogodovštinama Ružice i Bajke u predstavi Vrijeme za bajku. Dopodnevni izlet u Osijek posebno nas je...

Upis u prvi razred

Obavijest roditeljima djece dorasle za upis u prvi razred šk. 2025./2026. godine: U prvi razred osnovne škole upisuju se djeca rođena u razdoblju od 1. 4. 2018. do 31. 3. 2019. Roditelji podnose zahtjev za upis djeteta u prvi razred osnovne škole putem sustava...

Skip to content